Kérdés: Miért nem veszik fel a telefont?

Válasz:

– Előfordulhat, hogy Ön rendelési időn kívül telefonál. Kérjük ellenőrizze, hogy rendelési időben telefonál-e!

– Előfordulhat, hogy Ön rendelési időben telefonál, de mivel éppen beteget látunk el (pl. védőoltást adunk be, EKG-t készítünk, stb.), így nem tudunk a telefonhoz jönni.

– Előfordulhat, hogy Ön rendelési időben telefonál, azonban az orvos vagy az asszisztens szabadságon van, emiatt nem tudunk egyidőben személyes és telefonos ellátást is nyújtani.

Kérjük ismételje meg hívását!

Kérdés: Miért szükséges betegelőjegyzéssel időpontot kérnem?

Válasz:

– Az előjegyzéses időpontra történő betegfogadás oka egyrészről az, hogy járványügyi szempontból biztonságos legyen a betegellátás (ne legyen tömve a váró betegekkel), másrészt az előjegyzéses rendszer biztosítja, hogy pácienseinknek ne kelljen sokáig várakozniuk az ellátásra.

Kérdés: Időpont előjegyzéssel jöttem mégis várnom kell. Miért?

Válasz:

– Ennek oka lehet például, hogy az Ön előtti páciens rosszul lett vizsgálat közben, és emiatt Önt nem tudjuk az előjegyzett időpontban fogadni. Kérjük, hogy emiatt ne telefonáljanak a rendelőnkbe, hanem várjanak türelemmel!

– Ennek oka lehet, hogy összevont rendelés van, és emiatt az orvos a másik rendelőben van. Az összevont rendelésről minden esetben kifüggesztett táblán tájékoztatjuk pácienseinket.

Kérjük szíves türelmüket!

Kérdés: Felső légúti panaszaim vannak, miért nem fogadnak a rendelőben?

Válasz:

– A felső légúti panaszos betegeinktől azt kérjük, hogy ne jöjjenek betegen a rendelőbe, hanem először TELEFONON jelentkezzenek ellátásra. Ennek több oka van. Először is a cseppfertőzéssel terjedő betegségekre tekintettel nem szabad veszélyeztetni sem a betegváróban tartózkodó egyéb páciensek egészségét, sem pedig az egészségügyi szakszemélyzet egészségét. Sajnos nem rendelkezünk „fertőző váróval”, így a fertőző és nem fertőző betegeket nem tudjuk a váróban elkülöníteni. A rendelőt sem tudjuk fertőtleníteni, nincs külön helyiségünk a fertőző betegek vizsgálatára. Ha a telefonos állapotfelmérés alapján a háziorvosa az Ön személyes vizsgálatát tartja szükségesnek, időpontra fogjuk hívni. Tekintettel a folyamatosan jelenlévő COVID megbetegedésekre, előzetesen COVID gyorstesztet kérhetünk felső légúti tünetes betegeinktől. 

Kérdés: Miért kell fizetnem egyes szolgáltatásokért?

A térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatásokról tételes tájékoztatót talál honlapunkon a „Szolgáltatások, díjtételek” menüpont alatt, ill. kifüggesztve a váróban. Egyes esetekben a háziorvosi szolgáltatás díját jogszabály állapítja meg, ilyen például a jogosítványhoz kapcsolódó vizsgálat (életkor alapján fizetendő díjak). Más esetekben a Magyar Orvosi Kamara ajánlása alapján állapítjuk meg a térítési díjakat. Ilyen lehet például a más szolgáltatónál (pl. klinika) keletkező egészségügyi dokumentáció kinyomtatása a beteg kérésére, vagy ilyen lehet például a nem kötelező védőoltás beadásának díja.

Kérdés: Miért kell bemenni a rendelőbe a táppénzes igazolásért?

A táppénzes igazolást eredeti nyomtatott és aláírt formátumban kell a Munkáltatónak eljuttatni. A táppénzes igazolást rendelési időben átveheti a páciens vagy megbízottja. Időpont foglalás nem szükséges.